logo MPWiK

Aktualności

 

Z radością informujemy, iż mamy już ponad 1000 zarejestrowanych użytkowników w systemie eBOK.

 Jest to bardzo dobra wiadomość, która pokazuje nam jak ważna jest ciągłość realizacji usług według standardów gwarantujących najwyższą jakość i zadowolenie Klientów - istotny cel strategiczny MPWiK w Lesznie.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) posiada nowoczesne narzędzie, które pozwala uzyskać wiele korzyści i możliwość w jednym miejscu, jak choćby:

  • rachunki za wodę i ścieki bez konieczności wychodzenia z domu 
  • wgląd w swoje należności i salda oraz zawarte umowy 
  • dostęp do usługi e-Faktura
  • możliwość bieżącego monitorowania zużycia wody 
  • możliwość elektronicznego podania stanu wodomierza lub zgłoszenie potrzeby jego wymiany
  • nowoczesne narzędzie komunikacji z MPWiK 
  • indywidualne powiadomienia email 
  • bezpieczeństwo transmisji i przechowywania danych

To wszystko w komfortowych warunkach, bez konieczności wychodzenia z domu. Dostęp do informacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Nie ma nic ważniejszego jak szybka, dobra, sprawna komunikacja z Klientem.

Zapraszamy wszystkich do skorzystania z tej możliwości.

Rezygnując z papierowego dokumentu i przechodząc na faktury elektroniczne, pomagamy chronić polskie lasy, oszczędzamy energię i ograniczamy zanieczyszczenie środowiska.

Wystarczy poświęcić tylko jedną minutę klikając na eBOK

a p j